Squatujeme mediální prostor od roku 2013
Téma

Budvar

Některé peníze smrdí víc

Filmový kritik Tomáš Baldýnský se v jednom starším fejetonu pro Lidové noviny svěřil se svou noční můrou, která ho pronásleduje v souvislosti s jeho působením v radě Státního fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie. Před komisi přichází František Vláčil žádat peníze na Markétu Lazarovou a – jako správný rozervaný auteur – zoufale selhává v důvěryhodném představení své vize. […]

Anketa: Subkultury na prodej?

Video Kampaň bez loga spustilo debatu na téma takzvaného brandování subkulturních aktivit. Co si myslí o podpoře podobných aktivit soukromým sektorem teoretici, umělci a další osobnosti z prostředí nezávislé kultury?

Reakce na video Kampaň bez loga

Musím se smát nabídce, kterou jsem od tvůrců videa Kampaň bez loga zprostředkovaně dostal. Měl jsem vyjádřit své postoje v komentářích pod videem (diskuze je ovšem pouze pro přihlášené). Přijde mi to podobně nefér jako samo video. Myslím, že obyčejnou lidskou slušností je dát mlácenému aspoň nějakou šanci se bránit, a to přímo v konfrontaci, […]

VIDEO: Kampaň bez loga

Krátký dokument Terezy Reichové a Eugena Hrabína chce prostřednictvím čtyř osobních výpovědí ozřejmit základní principy, na nichž je založena již několik let probíhající kampaň pivní značky Budweiser Budvar. Cílem dokumentu není pošpinit konkrétní firemní jméno ani zmiňované osoby. Autorům šlo o to odhalit, pojmenovat a vysvětlit reklamní kampaň, jejíž největší síla spočívá v tom, že ji […]

Ochrana soukromí | Vaše údaje jsou u nás v bezpečí! OK Zajímají mě cookies

Společně tvoříme mainstream! Podpořte nás.
close-image