Squatujeme mediální prostor od roku 2013
Téma

DIY

Mix měsíce: Apostille

Mix měsíce tentokrát vznikl ve Skotsku. Raritní a dosud nevydané skladby připravil šéf glasgowského labelu Night School, vystupující pod jménem Apostille.

VIDEO: Kampaň bez loga

Krátký dokument Terezy Reichové a Eugena Hrabína chce prostřednictvím čtyř osobních výpovědí ozřejmit základní principy, na nichž je založena již několik let probíhající kampaň pivní značky Budweiser Budvar. Cílem dokumentu není pošpinit konkrétní firemní jméno ani zmiňované osoby. Autorům šlo o to odhalit, pojmenovat a vysvětlit reklamní kampaň, jejíž největší síla spočívá v tom, že ji […]

Ochrana soukromí | Vaše údaje jsou u nás v bezpečí! OK Zajímají mě cookies

Společně tvoříme mainstream! Podpořte nás.
close-image