Téma

logo

VIDEO: Kampaň bez loga

Krátký dokument Terezy Reichové a Eugena Hrabína chce prostřednictvím čtyř osobních výpovědí ozřejmit základní principy, na nichž je založena již několik let probíhající kampaň pivní značky Budweiser Budvar. Cílem dokumentu není pošpinit konkrétní firemní jméno ani zmiňované osoby. Autorům šlo o to odhalit, pojmenovat a vysvětlit reklamní kampaň, jejíž největší síla spočívá v tom, že ji […]

Zažít design jinak

Začal Designblok a Praha opět tepe „tím nejlepším ze světa designu“. Za léta své existence získala přehlídka bezesporu poměrně velký vliv na veřejné mínění. Je divácky lákavá, mapuje trendy, je orientována na produkty a designéry a estetické a technologické inovace. Je zásadní akcí pro posilování významu designu jako účinného konkurenceschopného nástroje. Designblok je v důsledku apoteózou designérů – uměleckých géniů současnosti, […]