big data Facebook cílí reklamu na citově zranitelné děti drd 26.05.17 Firma v posledních týdnech čelí závažným obviněním z rozsáhlého zneužívání dat uživatelů a podvodu.
Andrej Babiš Sobotkovo PR: i nuda se musí umět prodat Pavel Šplíchal 17.05.17 Bohuslav Sobotka často působil až moc suše. V posledních týdnech ale ukázal, že se umí chovat i jinak. Dokáží toho merketéři ČSSD využít?
aktivismus Reklamy jsou špatné, áno? Ale občas se povedou Lukáš Pokorný 28.04.17 Koncern Heineken následuje Pepsi a natočil sociálně angažovanou reklamu. Nizozemský pokus ale dopadl o poznání lépe.
aktivismus Skandální odhalení z Berkeley: Pepsi nespojuje Lukáš Pokorný 28.04.17 Extrémně nepovedená reklama Pepsi sklidila oprávněný výsměch. Americký komik navíc empiricky prokázal, že plechovka koly nesbližuje.
Dior Příliš drahá rovnost Eva Svobodová 14.04.17 Feminismus se čím dál častěji stává součástí marketingových strategií, které však ve své podstatě jdou proti jeho myšlenkám.
Andrej Babiš Moje hnutí ANO Pavel Šplíchal 29.03.17 Vzpomínky na desetiměsíční šichtu v komunikačním oddělení hnutí ANO před volbami v roce 2013.