Téma

reklama

Konec sexistické reklamy? 

Středeční rozsudek Nejvyššího správního soudu potvrdil, že sexuální objektivizace ženských těl v reklamě, která nesouvisí s nabízeným zbožím, je diskriminační a snižuje lidskou důstojnost.

Odchod Krále

„Tohle je moje poslední video,“ sdělil v neděli večer šokovanému českému internetu youtuber Jirka Král. Kdo to vůbec je a proč by nás měl jeho odchod zajímat?

Potřebujeme vůbec Vogue?

První české vydání „ikonického časopisu“ vyvolává dojem předražené slátaniny, která se neumí rozhodnout, zda chce být katalogem, nebo časopisem. 

Začátek konce Facebooku?

Největší sociální síť sice nepřestává vydělávat, ale poprvé v historii zaznamenala pokles zájmu. Co za tím stojí?

Skrytá moc Silicon Valley

Rozhovor s Evgenym Morozovem o digitálním kapitalismu, datech i o tom, proč firmy jako Google podporují ideu základního příjmu.