Alarm hledá specialistu*ku na inzerci

Sháníme kolegu*ni, který*á nám pomůže s využitím inzertního potenciálu na našem webu a v multimédiích.

Když jsme naposledy psali inzerát, začínal konstatováním, že bude ještě nějakou dobu potřeba Alarm důkladně představovat. Od té doby se toho ale dost změnilo: Alarm vyrostl a spolu s tím se rozšířily řady čtenářů i posluchačů, kteří denně navštíví náš web i podcasty. Proto sháníme někoho, kdo nám pomůže nakopnout inzerci a rozšířit její záběr mimo sféru umění a kultury, odkud jsme doposud nevykročili.

Potřebujeme někoho, kdo citlivě spojí náš pevný etický rámec s inzertním potenciálem Alarmu v komerční sféře a přinese nám nové příležitosti, které se stanou dalším zásadním zdrojem na cestě k finanční soběstačnosti. Alarm je kvalitní on-line médium s jasně daným etickým kodexem. Vytváříme prostředí, kde má každý šanci se rozvíjet, nechat se vést i přicházet s vlastní iniciativou, kde se umíme vzájemně chválit i kritizovat. Nová pozice jde ruku v ruce s profesionalizací redakčního provozu.

Pokud se staneš členem*kou našeho týmu, budeš moct mluvit prakticky do všeho, co se dotýká tvé expertizy. Společně se budeme bavit o stávajících i nových formách inzertní strategie, datové analytice a samozřejmě postupně ladit kritéria, kterými se budeme při oslovování nových partnerů řídit.

Koho hledáme a co bude mít na starost?

  • V první řadě potřebuješ předchozí zkušenost na podobné pozici – s prodejem online reklamy, ale třeba také audioreklamy, protože máme celkem devět podcastů. Nebráníme se ani audiovizuální reklamě, máme totiž jeden úspěšný video pořad.
  • Specialista*ka na prodej inzerce je v našich očích člověk, který sebejistě vytvoří novou inzertní strategii na míru hodnotově orientovaného média, jakým je Alarm. Následovat by měla postupná tvorba portfolia inzerentů, kteří nemusí tušit, jak zajímavá by pro ně reklama u nás mohla být.
  • Potřebujeme zrevidovat stávající inzertní prostor a navrhnout nové možné směry, kam se posunout. S tím se pojí nastavení cenové politiky a vytvoření nabídky, která bude lákavá pro inzerenty i pro nás. K tomu všemu jsme připraveni Ti poskytnout veškerou podporu.
  • V nové*m kolegyni*ovi hledáme také jasnou mysl při práci s daty, která jsou pro úspěšný prodej inzerce nezbytná, stejně jako komunikace a vyhodnocování kampaní, díky němuž se budou klienti rádi vracet.

Co dál nabízíme?

  • Pokud budeš chtít rozjet vlastní nápady, očekávej pomocnou ruku od nás všech.
  • Časovou flexibilitu – pozor, tu nabízíme, ale nevyžadujeme. Část práce se odvíjí od pravidelného nasazování obsahu, ale zbytek je na Tobě.
  • Většina redakce má jedno nebo více dětí, takže pokud se zároveň staráš o malé dítě, neboj se toho, my ti pomůžeme.
  • Naopak Ti zatím nenabídneme stravenky, multisportku ani sick days. To poslední je prostě samozřejmost, když Ti není dobře.

Co ještě potřebujeme?

  • Identifikaci s hodnotami redakce.
  • Pobyt v Praze nebo ochotu do Prahy dojíždět.
  • Koncepční přístup k vlastní pozici s chutí rozvíjet její profil.
  • Plynnou angličtinu.

Termín nástupu: ihned nebo dle domluvy

Rozsah práce: 3 hodiny denně; 4 týdny dovolené

Platové podmínky: měsíční paušál 10 000 Kč + procenta z každé zakázky ve výši, na které se společně dohodneme

Pošli nám svůj životopis s referenčními kontakty a krátkým textem o tom, proč se hlásíš (max. 1000 znaků). Odešli ho nejpozději 10. 7., a to na adresu [email protected] s předmětem „NABÍDKA PRÁCE“.

Čtěte dále