Téma

reklama

Anketa: Subkultury na prodej?

Video Kampaň bez loga spustilo debatu na téma takzvaného brandování subkulturních aktivit. Co si myslí o podpoře podobných aktivit soukromým sektorem teoretici, umělci a další osobnosti z prostředí nezávislé kultury?

Když jsou prachy, mlčí múzy

Ty nejšťavnatější umělecké plody vznikají tehdy, když je umělec vystavený velkému utrpení. Podobně jako hrozny tak i umělec ze sebe vydává to nejlepší až v momentě, když se dostane do fyzického, politického, duševního či psychického lisu. Nakonec, co by napsala Anna Franková na Erasmu v Paříži nebo Fučík na rezidenčním pobytu na Dobříši? Renesanční gnóma sice […]

Reakce na video Kampaň bez loga

Musím se smát nabídce, kterou jsem od tvůrců videa Kampaň bez loga zprostředkovaně dostal. Měl jsem vyjádřit své postoje v komentářích pod videem (diskuze je ovšem pouze pro přihlášené). Přijde mi to podobně nefér jako samo video. Myslím, že obyčejnou lidskou slušností je dát mlácenému aspoň nějakou šanci se bránit, a to přímo v konfrontaci, […]

VIDEO: Kampaň bez loga

Krátký dokument Terezy Reichové a Eugena Hrabína chce prostřednictvím čtyř osobních výpovědí ozřejmit základní principy, na nichž je založena již několik let probíhající kampaň pivní značky Budweiser Budvar. Cílem dokumentu není pošpinit konkrétní firemní jméno ani zmiňované osoby. Autorům šlo o to odhalit, pojmenovat a vysvětlit reklamní kampaň, jejíž největší síla spočívá v tom, že ji […]