komercializace Univerzita jako firma, nebo místo participace? Tereza Stöckelová 31.07.18 Karlova Univerzita založila společnost pro inovace CUIP, aby se propojila s komerčním sektorem. Spíš by však měla podpořit demokratickou participaci akademické obce.
české umění „Mánes krvácí a začíná smrdět,“ říkají mladí umělci jnb 15.08.17 Umělecká skupina Bolt 958 svou přímou akcí upozornila na současné dění v prostorách někdejšího Spolku výtvarných umělců Mánes.
Artstaq Český startup prorazil ve světě Pavel Sterec 27.01.17 Strategickou výhodou nového českého projektu, který má být „Uberem na trhu s uměním“, je jeho ignorantský vztah k umění.
Airbnb Kolik stojí identita? Jiří Feryna 13.08.16 Letošní ročník Prague Pride je víc než kdy jindy zatížen snahou vydělat na alternativách.
Airbnb Sdílení jako mimikry kapitalismu platforem Kateřina Smejkalová 07.06.16 Sdílení většina lidi považuje za pozitivní a ušlechtilou věc. Právě toho využívají velké firmy jako Uber a Airbnb.