Výběrové řízení na vytvoření nové vizuální identity Alarmu

Vypisujeme výběrové řízení na vypracování vizuální identity online deníku Alarm, který se s počátkem roku 2022 oddělil od mateřské organizace A2 o.p.s. a dále pokračuje jako samostatné nezávislé médium.

Cílem zakázky je vytvoření komplexního návrhu vizuální identity Alarmu, jehož hlavní součástí bude návrh loga, navazující kit digitálních grafických materiálů a v druhé fázi pak design nového webu. Návrh by měl reflektovat mediální vizi Alarmu, která bude vyplývat z průběžného dialogu mezi designérem a zástupci redakce.

Předpokládané období spolupráce: 3/2022 – 9/2022

Honorář: 100.000 Kč

Kdo jsme

Komentářový deník Alarm nabízí uživatelům online médií pohled na společnost z perspektivy solidarity a spravedlnosti, který překonává společenské předsudky, stereotypy a tabu, a přináší do veřejné debaty přehlížená témata. Na rozdíl od jiných médií dáváme prostor těm, jejichž hlas není tolik slyšet. Díky finanční podpoře našich čtenářů je veškerý obsah Alarmu dostupný zdarma.
Jsme online komentářový deník a věnujeme se také multimediální tvorbě. Každý den publikujeme komentáře, reportáže, analytické texty nebo kulturní recenze a realizujeme několik tematických projektů ročně. Pravidelně nahráváme šest podcastů a jednu video show.

Naše témata

Domácí a zahraniční politika, sociální témata a pracovní podmínky, klimatická změna a ekologie, feminismus, LGBTQ+ a práva menšin, boj proti diskriminaci a rasismu, kultura.

Termíny

1. kolo – zaslání portfolia … 2. března 2022 → vyhodnocení a výběr pěti kandidátů do 7. 3. 2022

2. kolo – zpracování návrhu … 21. března 2022 → skicovné 5.000 Kč / návrh; výběr vítěze do 31. 3. 2022

Požadované výstupy v rámci 2. kola: Skica grafického konceptu vizuální identity s prvotním návrhem loga (úvodní představení konceptu, příklady fungování a použití v systému vizuální identity na ukázkových výstupech)

Náplň zakázky – realizace vítězem výběrového řízení

1. část: vizuální identita a související digitální grafika

  • návrh loga / logotypy
  • návrh barevnosti a fontů
  • grafika sociálních sítí: profilové obrázky a bannery: Facebook, Instagram, YouTube…
  • grafické šablony: tematické mediální projekty Alarmu
  • grafické šablony: textové a fotografické příspěvky na Facebook a Instagram
  • grafické šablony do stories
  • grafika do e-mailového podpisu
  • grafika pro komunikaci s dárci: vlastní varianta loga a barevností, bannery pro kampaně na darujme.cz, rámce pro infografiku, slides pro komunikaci na sociálních sítích, grafické prvky, mustry pro infografiky, bannery na web
  • video šablony – vertikální a horizontální (umístění loga, titulky…)
  • textové šablony – výroční zpráva, hlavičkový papír, návrh media kitu

2. část: design vizuálních prvků nového webu

  • bude upřesněno během první fáze spolupráce 

Své portfolio nebo dotazy posílejte na:
Klotylda Marková | [email protected] | +420 721 347 911

Čtěte dále