Ještě bude chvilku trvat, než se nebudeme muset představovat, a když se řekne Alarm, bude každý vědět, o co jde. I proto sháníme kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže se sociálními sítěmi. Pokud ale čteš tento inzerát, asi už víš, co a kdo Alarm je a oč nám jde. Možná Tě ale zajímá, jak fungujeme zevnitř a na jakých hodnotách stojí náš tým.
Alarm je kvalitní on-line médium s jasně daným etickým rámcem. Vytváříme prostředí, kde má každý šanci se rozvíjet, nechat se vést i přicházet s vlastní iniciativou, kde se umíme vzájemně chválit i kritizovat, kde se vždy ptáme proč a nasloucháme jeden druhému. Jsme kolektiv lidí, kteří si nastavují zrcadlo a nezavírají oči před problémy. Problémy se snažíme identifikovat a řešit. Nová pozice jde ruku v ruce s profesionalizací redakčního provozu.
Koho hledáme a co bude mít na starost?
Náš nový kolega nebo kolegyně se dostane do týmu, kde hlavní roli hraje profesionalita, důvěra a otevřenost, kde se vzájemně posloucháme a záleží na názoru každého z nás. Máme spoustu nápadů, pracujeme na nové vizi a hledáme někoho, kdo se stane partnerem v diskusích o každodenním provozu i velkých plánech. Co požadujeme?
- V první řadě potřebuješ předchozí zkušenost na podobné marketingové pozici, kde sis osahal/a práci se sociálními médii.
- Specialista/specialistka na sociální sítě je v našich očích člověk, který za nás sebejistě převezme agendu sociálních sítí a vtiskne on-line komunikaci Alarmu osobitou tvář, která je uvěřitelná a zapamatovatelná.
- Potřebujeme vytvořit komunikační strategii a jazyk na účtech sociálních sítí, kde Alarm působí (Facebook, Instagram, Twitter, Telegram). S tím se pojí sledování nových sociálních sítí a digitálních platforem, které by mohly Alarmu dobře sloužit. K tomu všemu jsme připraveni Ti poskytnout veškerou podporu.
- Nutný je cit pro komunikaci témat, která svým obsahem nutně spouštějí veřejnou diskusi a často přitahují kontroverzní reakce. Tvým úkolem bude nejen plánovat příspěvky, ale také korigovat diskusi v úzké spolupráci s redakcí.
- Budeš sledovat a vyhodnocovat data a především přemýšlet, jak tyto informace použít k rozvoji online komunikace.
- Povedeš reklamní kampaně na sociálních sítích od jejich plánování přes přípravu až po vyhodnocení.
- Nehledáme jen nového kolegu, ale také další hlas do týmu. Těšíme se na Tvůj pohled i nápady.
Co nabízíme?
- Časovou flexibilitu. Pozor, tu nabízíme, ale nevyžadujeme. Část práce se odvíjí od pravidelného nasazování obsahu, ale zbytek je na Tobě.
- Když budeš chtít rozjet vlastní nápady, pomocnou ruku od nás všech.
- Většina členů redakce má jedno a více dětí, takže pokud se zároveň staráš o malé dítě, neboj se toho, my ti pomůžeme.
- Naopak Ti zatím nenabídneme stravenky, multisportku ani sick days. To poslední je prostě samozřejmost, když Ti není dobře.
Co ještě potřebujeme?
- Identifikaci s hodnotami redakce.
- Pobyt v Praze nebo ochotu do Prahy dojíždět.
- Koncepční přístup k vlastní pozici s chutí rozvíjet její profil.
- Plynulou angličtinu.
- Schopnost ovládat foťák a základní práci s digitálními nástroji k úpravě multimediálního obsahu (Photoshop, Vegas, Adobe apod.) a také ochotu prohlubovat své dovednosti. Protože neočekáváme, že najdeme manažera sociálních sítí a profi fotografa v jednom.
Termín nástupu: září 2021
Rozsah práce: 3 hodiny denně; 4 týdny dovolené
Platové podmínky: 16 000 Kč
Svůj životopis s referenčními kontakty a krátkým textem o tom, proč se hlásíš (max. 1000 znaků), pošli nejpozději do 10. srpna na adresu [email protected]. Do předmětu napiš „NABÍDKA PRÁCE“.